Στη συνεχή προσπάθεια μας για την αποδοτικότερη & αποτελεσματικότερη υποστήριξη και κάλυψη των απαιτήσεών σας, χρησιμοποιούμε το iMaint-eng, ένα ολοκληρωμένο σύστημα λογισμικού CMMS για την βελτιστοποίηση των διαδικασιών συντήρησης εξοπλισμού και διαχείρισης πελατών, το οποίο συνδυάζει λειτουργικότητες όπως:
– Διαχείριση Εξοπλισμού
– Διαχείριση Εργασιών Συντήρησης (Maintenance Management)
– Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (CRM – Customer Relationship Management)
– Διαχείριση Ηλεκτρονικού Καταλόγου Προϊόντων – Χαρακτηριστικών
Το iMaint-eng μας δίνει τη δυνατότητα να τελειοποιούμε τις διαδικασίες οργάνωσης και διαχείρισης τόσο των πελατών, όσο και των υλικών μας, εξαλείφοντας οποιαδήποτε πιθανότητα λάθους και εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο, ώστε να μπορούμε να επικεντρωνόμαστε πλήρως και απερίσπαστα στην ικανοποίηση των αναγκών σας.